مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین میز پلاستیکی تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از میز پلاستیکی تاشوخرید میز پلاستیکی تاشو گرد

میز پلاستیکی تاشو از مرغوب ترین و بهترین کالاهای ساخت بشر است. میز های تاشو انواع و مدل ها و طرح های بسیار زیادی دارند و مشتریان طبق نیازشان می توانند این میزها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم خریداری نمایند. میز های کوچک پلاستیکی تاشو مناسب برای بازی کودکان نیز می باشند.

فروشنده بهترین میز پلاستیکی تاشو

موارد استفاده از میز پلاستیکی تاشو

موارد استفاده از میز پلاستیکی تاشو

میز های پلاستیکی تاشو معمولاً پایه های فلزی و آهنی دارند، و خود میز از جنس چوب می باشد روکش اینگونه میزها معمولاً چرم است خصوصاً در میزهای گرد خاطره.

اگر می‌خواهید میزهای تاشو خریداری کنید بهتر است قبل از خرید تان بدانید این میزها انواع و اقسامی دارند مانند :

۱- میزهای تحریر تاشو اینگونه میزها برای دانش آموزان و حتی دانشجویان بسیار مناسب می باشد که در ابعاد و سایز و اندازه های متفاوتی عرضه می شوند این میز ها ترکیبی از چوب و فلز می باشد.

غالبا این گونه میز ها به رنگ سفید می باشند و مربعی شکل هستند.

۲-میز های نهار خوری: که کوچک و بزرگ هستند و می توانید آن هارا به تعداد نفرات خانواده تان تهیه نمایید، میزهای نهار خوری معمولا گرد هستند که از آن ها به عنوان میز تاشو گرد یاد می شود اما میز های مربعی آن ها نیز موجود است.

۳- میز های خاطره: که از این میز ها برای زیبایی و دکوراسیون خانه بهره برده می شود. میز های خاطره جلوه بسیار زیبایی به خانه می دهند خصوصا اگر روی آن ها با وسایل زیبا چیده شود.

یکی از مزایای میز های تاشو این است که در مواثعی که به آن ها نیازی ندارید می توان آن ها را جمع کرد، به گوشه ای گزاشت و دست و پا گیر نیستند. میزهای تاشو را همچنین می توان در تراس خانه ها و باغ ها، استخر خانه های مجلل و زیبا برای انواع میهمانی ها و تولد ها قرارداد.

این میزها به علت خاصیت تا شدگی آن سبک کم حجم و قابل حمل می باشند و عملاً جاگی نیستند از این نیز ها می توان نیز به عنوان میزهای دکوری جلوی مبلمان استفاده کرد.

این میز ها معمولاً برند خاصی ندارند و شما می توانید بر طبق استحکام و جنس آن ها را خریداری کنید.

خرید میز پلاستیکی تاشو گرد

خرید میز پلاستیکی تاشو گرد

قیمت میز تاشو از سطح پایین تا سطح بالای آن متغیر است و هرچه میز بزرگتر مجلل تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. می توان گفت میزهای لوازم التحریر تاشو به نسبت دیگر میزهای تاشو کمی ارزان تر هستند و چیزی حدود ۳۰۰ هزار تومان می باشند. این میزها در لوازم التحریری فروشگاه های میز و مبلمان یافت می شوند و طبق سلیقه مشتری با ارائه توضیحات لازم به مشتری فروخته می‌شوند.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید